sâmbătă, 5 februarie 2011

Despre mine

Buna
   M-am hotarat sa-mi fac un blog. Din curiozitate, cred. Citeam diverse bloguri si mi-am zis - hai sa vad daca pot sa-mi fac si eu unul. Si iata! Problema e: despre ce voi scrie? Cred ca despre hobby-urile mele, despre ceea ce ma face fericita, despre lucrurile marunte, dar care ma umplu de multumire.
Imi place sa am oameni dragi in jurul meu, sa-i fac sa se simta bine.
   Imi plac animalele, visul meu era sa infiintez un azil pentru toti cainii fara stapan. Acum ma multumesc sa-i hranesc pe cei care trec pe langa casa mea.
   Imi place sa savurez o mancare buna, atata timp cat nu o fac eu. Nu sunt o buna gospodina, desi uneori imi place sa experimentez. As manca mereu mancare indiana, chinezeasca, spaghete la orice ora ...
Imi place sa mesteresc diverse lucruri. Pentru o vreme, ma loveste pasiunea pentru un lucru, apoi ma plictisesc si  trec la altceva.
  Mama m-a invatat de mica sa tricotez si sa crosetez, asa ca o vreme papusa mea Barbie era principala beneficiara a unor rochii de epoca tricotate inspirate de eroinele cartilor pe care le citeam. Si eram chiar priceputa.
  Apoi am inceput sa colectionez materiale naturale din care faceam diverse aranjamente, decoratiuni de Craciun...
  Am avut o perioada dedicata picturii. Nu sunt foarte talentata, prefer sa-i imit pe altii. Mi-am decorat dormitorul si biroul cu cateva tablouri abstracte.
De un an si ceva am descoperit pe un site cum sa confectionez un medalion din sarma, Tree of life - se numea. Si asa a inceput pasiunea pentru bijuterii. Acum incep sa ma plictisesc. Am nevoie de ceva nou. Poate de un copil. Cu siguranta nu voi mai avea timp sa ma plictisesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu