sâmbătă, 16 aprilie 2011

Bijuteriile mele

Una dintre pasiunile mele e sa ma dau pe net. Stăteam câte 8 ore pe zi fără sa ma dezlipesc de monitor. Cautam art and crafts, decoratiuni, amenajari interioare, aranjamente florale, tot ce este handmade, carti, ....si asa am dat peste un filmulet "How to make a tree of life pendant". Urmatorul pas a fost sa ma duc in garaj dupa sarma si cleste si voila: primul meu medalion din sarma. Am fost foarte incantata de mine. 
Mi-am comandat niste sarma argintata, pietre semipretioase, mi-am cumparat clesti potriviti si asa a inceput totul. Am facut multe pandantive din acest fel.








Apoi am inceput sa fac si alte modele, ma saturasem de copacei. 
Sursele mele de inspiratie au fost bijuteriile unor talentate doamne si domnisoare, bijuterii pe care am incercat sa le imit, din dorinta de perfectionare. Sper sa nu se simta ofensate, dar meseria se fura :).

Una dintre ideile geniale pe care le-am gasit a fost cea cu bratarile de ceas detasabile. Mi-am cumparat o multime de ceasuri si am confectionat bratari, pe care le schimbam in functie de tinuta vestimentara.                                         
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu